متن در مورد سیگار نکشیدن ، سیگار کشیدن و تنهایی + متن لطفا سیگار نکشید

متن در مورد سیگار نکشیدن

متن در مورد سیگار نکشیدن ، سیگار کشیدن و تنهایی + متن لطفا سیگار نکشید
متن در مورد سیگار نکشیدن ، سیگار کشیدن و تنهایی + متن لطفا سیگار نکشید همگی در سایت پارسی زی.امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم شعر و فرهنگ سایت است مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

متن در مورد سیگار نکشیدن

بقیه در مورد من
که با دست خود ،
به جسم و روح خود
و اطرافیانم آسیب می رسانم
چه تفکری و تجسمی می کنند.
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد سیگار کشیدن

این کار خودکشی است،
چونکه انتخاب خودت بوده است.
همین امروز
سیگار را ترک کن!

متن در مورد سیگار کشیدن و تنهایی

من باهوش هستم
و به خاطر رسیدن به اهداف بزرگ
و واقعی از لذتهای زود گذر
و مضر مانند سیگار،می گذرم.
⇔⇔⇔⇔

متن زیبا در مورد سیگار نکشیدن

موانع زندگی
باید با عقل ، منطق ،
تلاش و کوشش بر طرف شود
نه پناه بردن به سیگار.
⇔⇔⇔⇔

متن انگلیسی در مورد سیگار کشیدن

امان از روزی که “سیـــــــــگار”
به خاطر فراموش کردن کسی روشن کنی
که بخاطر همون کس
“ســـــیگــــارو” ترک کردی…

متن کوتاه در مورد سیگار کشیدن

من عادت
به سیگار کشیدن را
در خود به وجود آوردم
و خودم هم می توانم
آن را تغییر دهم.
⇔⇔⇔⇔

متن درباره سیگار نکشیدن

از این به بعد هرکس
به من سیگار تعارف کرد ،
با قاطعیت و غرور به او جواب می دهم ؛
خوشبختانه مدتی است
سیگار را ترک کرده ام.
⇔⇔⇔⇔

متن زیبا در مورد سیگار کشیدن

سیگار یک بمب ساعتی ست.
هر پکی که به سیگار می زنی،
آینده ات را نابود می‌کنی!
سیگار را ترک کن.

متن درباره سیگار کشیدن

من با ترک سیگار می خواهم
از لذتهای آنی و کوچک بگذرم
تا به سلامتی و لذتهای
پایدار و بزرگتر برسم.
⇔⇔⇔⇔

متن درباره سیگار کشیدن دختر

سیگار را ترک کرده ام
نشسته ام و روزگار میکشم
روزی هم روزگار را
ترک خواهم کرد…
⇔⇔⇔⇔

متن ساده انگلیسی در مورد سیگار کشیدن

من از ترک کردن سیگار نمی ترسم
و با اعتماد به نفس بالا،
به جنگ با آن می روم
تا بتوانم به سلامتی واقعی برسم.

متن کوتاه انگلیسی در مورد سیگار کشیدن

سیگار کشیدن تنها خودکشی نیست.
قاتل هم هست.
دود سیگار یه طور غیرمستقیم
نیز سبب بیماری‌های فراوانی می‌شود.
⇔⇔⇔⇔

متن انگلیسی درباره سیگار کشیدن

من می دانم که درصورت ادامه مصرف سیگار
و دیگر دخانیات،بچه هایم تندتر و سریعتر بیمار شده
و نسبت به کودکان دیگر از بهره هوشی کمتری ،
برخوردار می شوند.
⇔⇔⇔⇔

متن زیبا درباره سیگار کشیدن

سیگار
به طور غیرمستقیم هم
می کشد
تنها تو نیستی
که سیگار می کشی…
به فکر خانواده ات هم باش!

متن کوتاه انگلیسی درباره سیگار کشیدن

من برای رهایی از مرگ عذاب آور
با وجود این که سالها به سیگار عادت کرده بودم
آن را رها کرده
و خود را از بند اسارت آن در می آورم.

Comments

Popular posts from this blog

شعر در مورد حق الناس ، شعر و متن در مورد حق و ناحق + مال مردم خوری

تعبیر خواب سیب زمینی جوانه زده ؛ معنی دیدن سیب زمینی جوانه زده در خواب

تعبیر خواب تسبیح سبز ، معنی دیدن تسبیح سبز در خواب های ما چیست