پیامک درباره سال نو ، پیامک برای تبریک سال نو دوستانه و رسمی

پیامک درباره سال نو

پیامک درباره سال نو ، پیامک برای تبریک سال نو دوستانه و رسمی همگی در سایت پارسی زی.امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم شعر و فرهنگ سایت است مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

پیامک برای سال نو

مثل لحظه‌ای که باغ؛
در ترنم ترانه شکوفا می‌شود؛
غرق در شکوفه می‌شود روزگارتان؛
بهـار لحظه‌هایتان پر از شکوفـه باد.
سال نـو مبارک
⇔⇔⇔⇔

پیامک در مورد سال نو

ماه فروردین از گنج گهر یافت مگر؟
که بیاراست همه روز زمین را به گهر؟
روز نوروز است امروز و چو امروز گذشت
کس بدین در نرسد تا نرسد سال دگر

اس ام اس درباره سال نو

چیزی نمونده
نقاشی بهار کامل بشه
بهترین شاهکار گیتی
بر شما مبارک
⇔⇔⇔⇔

پیامک زیبا درباره سال نو

باز عالم و آدم و پوسیده‌گان خزان و زمستان؛
خندان و شتابان به استقبال بهار می‌روند
تا اندوه زمستان را به فراموشی سپارند
و کابوس غم را در زیر خاک مدفون سازند
و آنگه سرمست و با وجد و نشاط و با رقص و پایکوبی با ترنم
این سرود طرب انگیز نوروز و جشن شگوفه‌ها را برگزار می‌نمایند.
⇔⇔⇔⇔

پیامک برای تبریک سال نو

عشق من تو غم مخور
غم دیروز و پریروزت را به دستان من بسپار
بهار در راه است
سال نو می شود
حسرت هیچ چیز را نخورگ
همه چیز دلت را به من بسپار
من برایت بهترین هار ا می سازم

پیامک زیبا برای سال نو

نوروز نشانه ای است
برای نو شدن و تازگی
نشانه عشق و مهربانی
نشانه عشق و محبت
نشانه صلح و دوستی
⇔⇔⇔⇔

پیامک قشنگ برای سال نو

دوست مهربانم
بهار راه ببین
با چشمان دل ببین
به یاد بیاور چندین بهار را باهم به سر کردیم
چندین بهار دوستی کردیم
خواستم اولین نفری باشم که بهت تبریک میگم
برایت از خدا بهترین هارو میخوام دوست خوبم
پیشاپیش سال نو مبارک
⇔⇔⇔⇔

پیامک عاشقانه برای سال نو

آمده نوروز در ایران زمین
خاک ما شد رشک فردوس برین
بوبی نارنج و ترنج و عطر بید
می توان از تربت حافظ شنید
نوروزتان پیروز

پیامک زیبا در مورد سال نو

بهار ثانیه ثانیه نزدیک تر می شود
و من به اندازه همه شکوفه های بهاری
برای تان آرزوهای قشنگ دارم
پیشاپیش عیدتون مبارک
⇔⇔⇔⇔

پیامک زیبا برای سال نو میلادی

و این قصه ی سر به پایان رسید
و پایان آن همیشه سبز است
تا رسیدن بهار فقط چند قدم مانده است
با آرزوی سالی خوش برای شما و خانواده ی عزیزتان
برایتان سالی پر از شادی، لبخند،
سلامتی، موفقیت و آرامش را خواستارم
⇔⇔⇔⇔

پیامک در مورد تبریک سال نو

نوروز نشانه ی جاودانی است
تجدید خاطره و جوانی است
همه دل ها یکی می شود و کینه ها دور
نوروز یادآوری خاطره هاست
دوست مهربونم سال نو مبارک

پیامک برای تحویل سال نو

خداوندا ، نمیدانم چه تقدیری مرا فرموده ای
اما برای دوستان من عطا فرما :
هزار و سیصد امید هزار و سیصد و نود بهروزی
هزار و سیصد و نود و ششلبخند زیبا
سال نو بر شما و خانواده محترمتان مبارک باد
“نوروز مبارک”
⇔⇔⇔⇔

بهترین پیامک برای سال نو

به تقویم ها اعتمادی نیست
اگر تحولی در دل و زندگیت روی داد مبارک است
راز نو شدن را باید دانست
و گرنه بهار یک فصل تکراریست
گذشت عمر تبریک ندارد
صافی دلها و نو شدن ها تبریک دارد
شاد ترین ایام را برایتان آرزو دارم
نه برای امروز، بلکه برای فردای هر روز
⇔⇔⇔⇔

پیامک در مورد سال نو

در آستانه این عید باستانی
این عید کوروش و جمشید
من برای شما مهربانانم سلامتی را
از خدا می خواهم
از آن بزرگ مرتبه و والا مقام
شادی را برای شما آرزو کردم
بمانید برای من
پیشاپیش سال نو مبارک

اس ام اس درباره سال نو

نوبت سال کهن
با غم دیرینه گذشت
سال نو
با طرب و غلغله شوق دمید
نوروز مبارک

Comments

Popular posts from this blog

شعر در مورد حق الناس ، شعر و متن در مورد حق و ناحق + مال مردم خوری

تعبیر خواب سیب زمینی جوانه زده ؛ معنی دیدن سیب زمینی جوانه زده در خواب

تعبیر خواب تسبیح سبز ، معنی دیدن تسبیح سبز در خواب های ما چیست