Skip to main content

گل مژه ، سولفاستامید و پماد بتامتازون و پماد هیدروکورتیزون چشمی برای گل مژه

گل مژه ، سولفاستامید و پماد بتامتازون و پماد هیدروکورتیزون چشمی برای گل مژه

در این مطلب از سایت خشدار می خواهیم در مورد گل مژه ، سولفاستامید و پماد بتامتازون و پماد هیدروکورتیزون چشمی برای گل مژه صحبت کنیم امیدواریم این مطلب مورد توجه شما قرا گیرد.

گل مژه چیست

گل مژه یک عفونت حاد از غدد ترشحات پلک است ، اغلب، باکتری ها می توانند وارد شوند و غدد چربی پلک بالا و پایین را عفونتی کنند، که باعث التهاب، درد و قرمزی پلک و حتی قرمزی چشم و بافت گونه می شود که واژه علمی و پزشکی اش، هوردلوم است.
این توده ها می توانند ،به قسمت خارجی (بیرون) ،یا به داخلی (درون) اشاره کنند این شرایط از نظر پزشکی به نام های هوردلوم داخلی و هوردلوم خارجی شناخته می شوند.
گل مژه ، سولفاستامید و پماد بتامتازون و پماد هیدروکورتیزون چشمی برای گل مژه
اغلب، گل مژه با توده ای سفید یا زرد رنگ ظاهر می شود ،که بسیار شبیه به یک جوش بزرگ است معمولا تنها یک ناحیه آشکار بر روی پلک ظاهر می شود، اما بیش از یک محل می تواند به طور همزمان بر روی یک یا هر دو پلک، پدیدار شود.
هنگامی که انسداد غدد باز شوند، اصولا گل مژه به خودی خود از بین می روند علاوه بر این، زمانی که عفونت و چرک از آن ناحیه تخلیه شود، گل مژه نیز از بین می رود ، در ادامه این بخش از سلامت خشدار به اصلی ترین علل و روش های درمان خانگی گل مژه خواهیم پرداخت.

Comments

Popular posts from this blog

شعر در مورد حق الناس ، شعر و متن در مورد حق و ناحق + مال مردم خوری

تعبیر خواب سیب زمینی جوانه زده ؛ معنی دیدن سیب زمینی جوانه زده در خواب

تعبیر خواب تسبیح سبز ، معنی دیدن تسبیح سبز در خواب های ما چیست