شعر تولد دخترم فاطمه ، تبریک تولد مادربه دختر + پروفایل زیبا برای تولد دخترم

شعر تولد دخترم فاطمه

شعر تولد دخترم فاطمه ، تبریک تولد مادربه دختر + پروفایل زیبا برای تولد دخترم
شعر تولد دخترم فاطمه ، تبریک تولد مادربه دختر + پروفایل زیبا برای تولد دخترم همگی در سایت پارسی زی.امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم شعر و فرهنگ سایت است مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

شعر تولد دخترم فاطمه

تولدت مبارک دوست عزیزم
امیدوارم رنگ های شاد و روشن
زندگی ات را نقاشی کنند
و همیشه شاد باشی
⇔⇔⇔⇔

اهنگ تولد برای دخترم فاطمه

“تولدت مبارک” برای کسی
که هنوز هر سال مثل یه بچه
منتظر روز تولدشه
این روز بالاخره رسید!
روز شادی داشته باشی

آهنگ تولد دخترم فاطمه

تقدیم به کسی که شکفتن
هیچ گلی زیباتر از لبخند او نیست
جشن میلادت بهترین بهانه برای فکر کردن
به تو و به یاد آوردن خوبی هایت است
سالروز تولدت مبارک
⇔⇔⇔⇔

آهنگ تولد دخترم فاطمه زهرا

تولدت مبارک
مرسی که برام دوستی هستی
که همیشه می تونم
روش حساب کنم …
⇔⇔⇔⇔

آهنگ تولد دختر فاطمه

هدیه ای از آسمان برای؛
روز تولدت رسید.
و دیدم هیچ چیز
گلم را
جز عشق
لایق نیست.
تولدت مبارک

دانلود آهنگ تولد دخترم فاطمه

این هدیه ی آسمانی چشمانت
دلبسته به شمعدانی چشمانت
ای عشق تولدت مبارک ، قلبم
تقدیم به مهربانی چشمانت . . .
⇔⇔⇔⇔

اهنگ تولدت مبارک دخترم فاطمه

تولدت مبارک
ای گل گلدون من
هزار سال زنده باشی
بسته به تو جون من
این هدیه تولد
پیشکش چشمای تو
نازگل زیبای من
چشام زیر پای تو .
⇔⇔⇔⇔

اهنگ تولدت مبارک دخترم فاطمه جان

وجود زیبایت وارد به دنیا میشود
هدیه سالروزش این آوا میشود
عاشقی چون من بی پروا میشود
در شعر تولد غرق رویا میشود
اینگونه سالی دگر ازعمر تو آغاز میشود
تولدت مبارک

شعر تولد دخترم فاطمه

سالروز تولد قشنگت را
با رقص سفید برف ها همچون سفیدی دلت
بر اسمان قلبمان جشن می گیریم و صمیمانه فصل شکفتنت را
تبریک می گوییم
⇔⇔⇔⇔

اهنگ تولد برای دخترم فاطمه

دوباره روز تولدت رسید
روزی که غصه سراغم نمیاد
روزی که دستای تنهایی من
بیشتر از همیشه دستاتو میخواد
⇔⇔⇔⇔

آهنگ تولد دخترم فاطمه

گل من تولد تو تولد من است،
من تمام طول سال بیدار مانده ام
که مبادا روز تولد تو تمام شود،
و من در خواب بمانم و نتوانم به تو بگویم
تولدمان مبارک!

آهنگ تولد دخترم فاطمه زهرا

روزی که تو اومدی روی زمین
یه فرشته کم شد از آسمونا
مثل گل شکفتی بین آدما
گل سرسبد بودی بین اونا
تولدت مبارک دوست خوبم
⇔⇔⇔⇔

آهنگ تولد دختر فاطمه

تولدت مبارک،خوش اومدی ستاره
اگرچه ازراه دورهیچ فایده ای نداره
شمعها رو روشن کن وبه جام دوتاروفوت کن
نمیشه پیشت باشم فقط برام سکوت کن
تواین روزطلایی نگوکمی غم داری
بدون که دیوونه ای به نام … جون داری
⇔⇔⇔⇔

دانلود آهنگ تولد دخترم فاطمه

دوستی ما بهترین چیزی است
که تاکنون برایم رخ داده
تو بهترین هستی
تولدت مبارک!

اهنگ تولدت مبارک دخترم فاطمه

میلاد تو شیرین ترین بهانه ایست که می توان با آن
به رنجهای زندگی هم دل بست
و در میان این روزهای شتابزده عاشقانه تر زیست.
میلادتو معراج دستهای من است
وقتی که عاشقانه تولدت را شکر می گویم

Comments

Popular posts from this blog

شعر در مورد حق الناس ، شعر و متن در مورد حق و ناحق + مال مردم خوری

تعبیر خواب سیب زمینی جوانه زده ؛ معنی دیدن سیب زمینی جوانه زده در خواب

تعبیر خواب تسبیح سبز ، معنی دیدن تسبیح سبز در خواب های ما چیست