متن تولد فرزند اول ، و دوم دختر + متن تبریک تولد مادر به فرزند دختر

متن تولد فرزند اول

متن تولد فرزند اول ، و دوم دختر + متن تبریک تولد مادر به فرزند دختر
متن تولد فرزند اول ، و دوم دختر + متن تبریک تولد مادر به فرزند دختر همگی در سایت پارسی زی.امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم شعر و فرهنگ سایت است مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

متن تولد فرزند اول

عزیزم
تو زیباترین هدیه
تمام زندگی من هستی
که از تمام بهشت ها
پا به این دنیا گذاشتی
تولدت مبارک
⇔⇔⇔⇔

متن تولد فرزند اول دختر

کهکشان دلتون همیشه پر از رنگین کمون باشه
آفتابی طلوع میکند و با طلوع آن جهان
رنگ تازه ای به خود میگیرد
تو متولد می شوی در چند قدمی عید . .
پس شاد باش که نوید بخش بهاری !

متن تولد اولین فرزند

امروز خورشید درخشان‌تر است
و آسمان آبی‌تر
نسیم زندگی را به پرواز می‌کشد
و پرنده آواز جدید می‌سراید
⇔⇔⇔⇔

متن تولد بچه اول

می دانم امروز بارها و بارها تولدت را تبریک گفته اند
شاید واژه های تبریک آنها را زیباتر بوده اند
اما با عشقی را که من به همراه تبریکم روانه قلب مهربانت میکنم
قابل قیاس نیست روز میلاد تو روز شکفتن غنچه های مهربانیست
با تمام وجود دوستت دارم
⇔⇔⇔⇔

متن تولد فرزند دوم

خوشبختی من در بودن باتو است
و روز تولد تو تقدیر خوشبختی من است
تو آمدی و عمیق ترین نگاه را
از میان چشمان دریایی ات به وصال قلبم نشاندی
زیباترین گلهای جهان تقدیم به تو ، بهترین عشق جهان
تولدت مبارک

متن برای تولد فرزند اول

ستاره در چشمانت می درخشد
و لبخندت روی تمام گل ها را کم می کند
بخند از امروز تا همیشه
تا دنیا شود گلستانی از
ستاره های خندان
تولدت مبارک
⇔⇔⇔⇔

متن زیبا برای تولد فرزند اول

تمام دقایق مانده از عمرم
به همراه زیبا ترین بوسه های عاشقانه
هدیه ای برای روز تولد تو . . .
لمس بودنت مبارک
⇔⇔⇔⇔

متن تبریک تولد اولین فرزند

بدون که قلبم فقط و فقط برای تو میتپه وبی تو هیچم
عاشقانه ترین حس رو با تو دارمو خوشحالم که دارمت
خوشحالم که به جهان اومدی و دنیای من شدی
تولدت مبارک دوست خوبم

متن برای تولد فرزند دوم

سالیان درازی است
که در گلخانه دلم گل محبتی را
که خودت کاشته‌ای آبیاری می کنم
تولد مهربان ترین گل جهان مبارک . . .
⇔⇔⇔⇔

متن زیبا برای تولد اولین فرزند

ای روشنی گسترده ، ای زیبایی محض ،
ای آسمان بی کران مهربانی کلامی می آفرینم
تا با تو سخن بگویم
سال روز زمینی شدنت مبارک . . .
⇔⇔⇔⇔

متن تبریک تولد اولین فرزندم

شب هست باز دلم بهانه می‌گیرد
غم غریب دلم را نشانه می گیرد هوای دیدن
تو ای تولد خورشید تمام هستی من را
شبانه میگرد تولدت مبارک نازنینم

متن برای تولد اولین فرزند

ﻭﻗﺘﯽ ﺧﺪﺍ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﺳﺖ ﺗﻮ ﺭﺍ ﺑﺴﺎﺯﺩ،
ﭼﻪ ﺣﺎﻝ ﺧﻮﺷﯽ ﺩﺍﺷﺖ،
ﭼﻪ ﺣﻮﺻﻠﻪ ﺍﯼ
ﺍﯾﻦ ﻣﻮﻫﺎ، ﺍﯾﻦ ﭼﺸﻢ ﻫﺎ
ﺧﻮﺩﺕ ﻣﯽ ﻓﻬﻤﯽ؟
ﻣﻦ ﻫﻤﻪ ﺍﯾﻨﻬﺎ ﺭﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ
تولدت مبارک
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد تولد اولین فرزند

شب میلاد تو
ای دوست برای دل من
شب میلاد همه خوبی هاست …
تولدت مبارک
⇔⇔⇔⇔

متن تولد اولین فرزند پسر

سبز ترین خاطرات
از آن کسانیست
که در ذهنمان عاشقانه
دوستشان داریم
تولدت مبارک

متن تولد بچه دوم

نهال عمر تو ای دوست همیشه رعنا باد
بهار حسن تو بی آفت از خران باد
همواره شمع وجود تو روشنایی بخش
همیشه روشنیت گرم و محفل آرا باد

Comments

Popular posts from this blog

شعر در مورد حق الناس ، شعر و متن در مورد حق و ناحق + مال مردم خوری

تعبیر خواب سیب زمینی جوانه زده ؛ معنی دیدن سیب زمینی جوانه زده در خواب

تعبیر خواب تسبیح سبز ، معنی دیدن تسبیح سبز در خواب های ما چیست